Kőbányai úti irodaházunkban folyik a munka. A 3 emeletes épület alsó szintjén raktárak és dolgozói öltözők vannak, az első emeleten dolgozunk mi (a cég központi agya) a második szint eddig kihasználatlan volt. Mivel most már eléggé kinőttük az irodarészt - 12-en dolgozunk itt, és szeptembertől jön egy új kolléga - ezért egy hónapja elkezdődött a felső szint kialakítása, ahol 2 újabb iroda, egy 50 fős előadóterem, vizesblokkok, és még egy plusz tárgyaló kerül átadásra.
Az alaprajzot a marketing-franchise igazgató tervezte. Végzetsége szerint gazdálkodó, de minden ilyen jellegű tervezést ő szokott csinálni. Hobbizsonglőr, szeret minden újba belekóstolni. Egyébként az épülő áruházakat is ő tervezi, csak hogy jól megijesszek mindenkitJ De még nem dőlt össze egy áruház sem, szóval reklamációt nem fogadunk el.
A burkolatokat és a festékeket, bútorokat együtt mentünk kiválasztani. Már egészen megszokta, hogy mindenbe beleszólok… hiszen ez mindennapos. A bontás ideje alatt nem tett jót az idegeinknek az ütve fúró és az aláhulló törmelék zajában dolgozni, de hát ez van. Most már látjuk a végét - különösen én, aki új helyet is kapok az emeleten - és örvendünk, hogy nem kell már sokáig ősz hajjal utcára lépnünk…
Persze a több hellyel egyéb gondok nem oldódnak meg. A szervereink néha önkényesen leállnak. Én értem, hogy nekik is elegük van, de olyankor nem tudunk dolgozni. A legnagyobb vesződséget egy kőbányai szolgáltató csődje okozta, két napig nem működött a levelezésünk. Ez ilyenkor, az őszi árubeszerzés és a magazin megjelenése előtt szatírába illő jelenet. Páran nem is bírták és gyorsan elmentek szabadságra. Mi meg reggeltől estig izzadunk a kikapcsolt (energiatakarékos) légkondik alatt.
Utolsó kommentek