HTML

Visszük a pálmát

Egy dinamikusan fejlődő magyar vállalat inszájder blogja. Az Oázis Kertészet kereskedelmi és szappanopera szemszögből, az íróasztal mögül és a helyén: a kertben. Öko-barát, zöld zóna, tippek, trendek. Kreatív kertészet, mindenek felett. A fikusz legyen velünk!

Utolsó kommentek

  • kissbogi22: Ötletes! - bár én nem tudnám elképzelni a fürdőben :) (2011.07.25. 16:05) (Pont) egy talpalatnyi zöld
  • PinkPipi: @salix: Köszönjük a bíztatást, nagyon igyekszünk:) A köztéri növénytéma jó ötlet, felvetem a koll... (2010.05.25. 14:31) Madridból jelentjük
  • salix: Sziasztok, először is gratulálok a bloghoz, jó az ötlet és jó a megvalósítás is, meg mellesleg kor... (2010.05.24. 08:46) Madridból jelentjük
  • groenhersenen: @Seang Lee: Kolléga tárgyal. Van utalvány 1000-es és 5000-es címletben. Jó ajándék lesz! (2010.04.23. 16:07) Shopping, shopping, shopping...
  • Seang Lee: Draga Peppery, olykor nem konnyu a valtas, de viragok, zoldek koze szerzodni szerintem mindig nye... (2010.04.23. 13:16) Shopping, shopping, shopping...
  • Utolsó 20

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

2010.05.18. 23:46 peppery

pasaréti workshop ...

Kedvenc marketinges kolleginánk összehívott egy kis agymozgató, fantáziabeindító workshopot a pasaréti Oázisba. Célja volt, hogy minél több ötlettel, és tanáccsal segítsük egymást, hogy minél jobban tudjunk dolgozni, dekorálni.

Először egy kis elmélettel indítottuk be az agytekervényeket, ötleteket véve a szomszédos országok garden centereitől. Tőlünk nyugatabbra levő országokban sokkal előrébb járnak a kertészeti áruházak; nagyobb hagyománya, kultúrája van a kertészkedésnek. Tőlük sokat tanulhatunk.

Majd az üzletet körbejárva a saját megfigyeléseinket, észrevételeinket megbeszéltük, tippeket, ötleteket adtunk egymásnak a friss árú kihelyezésére, ki hogy, milyen trükkökkel igyekszik azt a vevőknek bemutatni, eladni. Gyakorlatban is bemutatták a dekoros  lányok a tudásukat, és egymástól tanulva, egymást segítve újrarendeztük a Zilah utcai üzlet egyes részeit. Érdekes volt látni, ahogy egyes kollegák keze alatt szinte csodák történtek egy-egy növényasztalon, polcon.

 

 


 Sok előnye van egy ilyen megbeszélésnek. Többek között el lehet egymástól lesni a dekorálás rafinériáit, ki milyen trükköket használ árúkihelyezésénél, növény-összeültetések készítésénél. Persze minden üzlet más és más, nehéz összehasonlítani őket. Más a vevőközönség Pasaréten, más Soroksáron, a vidéki áruházakba látogatókról nem is beszélve. Mások így a vevői igények, és ezt figyelembe is kell venni a munka során. Sokszor találkozunk azzal, hogy amit Soroksáron könnyen visznek a vevők, azt a Pasaréti közönség nem szereti, vagy fordítva.

Egy ilyen tréning után más szemmel tud körbenézni az ember a saját üzletében is, és amin eddig a szeme átsiklott, azt most észreveszi, és tud rajta változtatni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kreatív munka


A bejegyzés trackback címe:

https://visszukapalmat.blog.hu/api/trackback/id/tr442014354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása