HTML

Visszük a pálmát

Egy dinamikusan fejlődő magyar vállalat inszájder blogja. Az Oázis Kertészet kereskedelmi és szappanopera szemszögből, az íróasztal mögül és a helyén: a kertben. Öko-barát, zöld zóna, tippek, trendek. Kreatív kertészet, mindenek felett. A fikusz legyen velünk!

Utolsó kommentek

  • kissbogi22: Ötletes! - bár én nem tudnám elképzelni a fürdőben :) (2011.07.25. 16:05) (Pont) egy talpalatnyi zöld
  • PinkPipi: @salix: Köszönjük a bíztatást, nagyon igyekszünk:) A köztéri növénytéma jó ötlet, felvetem a koll... (2010.05.25. 14:31) Madridból jelentjük
  • salix: Sziasztok, először is gratulálok a bloghoz, jó az ötlet és jó a megvalósítás is, meg mellesleg kor... (2010.05.24. 08:46) Madridból jelentjük
  • groenhersenen: @Seang Lee: Kolléga tárgyal. Van utalvány 1000-es és 5000-es címletben. Jó ajándék lesz! (2010.04.23. 16:07) Shopping, shopping, shopping...
  • Seang Lee: Draga Peppery, olykor nem konnyu a valtas, de viragok, zoldek koze szerzodni szerintem mindig nye... (2010.04.23. 13:16) Shopping, shopping, shopping...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.04.29. 13:18 PinkPipi

Éééés… A panaszkodás 1.0

 

Az ingyenes és mindenki által kedvelt Oázis Magazin megjelenését a nagyfőnök 1 héttel előrébb hozatta. Ami azt jelenti, hogy nyomda, lapzárta, minden előrébb jött egy héttel. Hétfőig, azaz 5 nap alatt 32 oldal összetéve, úgy, hogy gyakorlatilag még csak a cikkek fele van meg, a képanyagból pedig semmi, azért az nagyon húzós...

 

A magazinról

 

A tavaszi magazin elfogyott, majdnem 100 ezer példányt kapkodtak szét 2 hónap alatt a vásárlók. Hogy ez a szám jelentsen is valamit: Az ingyenes magazinoknál a havi megjelenésű Patika magazinból 200,000 példányszámot, a szintén havi rendszerességgel kiadott Ügyvédvilágból pedig 10.000 db-ot terjesztenek. De ha a minőségi magazinokat vizsgáljuk, akkor a Joy-ból havi 70 ezer, a Praktika magazinból 50 ezer kerül az olvasókhoz.

 

A címoldalak változása 2007 óta.

 

Kreatívosként én felelek a tartalomért és a formai megjelenésért is. Az elmúlt 5 szám fejlesztésében elég sok munka van. A tartalmat saját és PR cikkek, valamint saját és külsős hirdetések teszik ki. A cikkek nagyobb részét pár kertész kolléga segítségével írjuk, nem sok a külsős iromány. A formai megjelenést a cég grafikusával alakítjuk ki, aki lapzárta után egy-másfél hétig bíbelődik vele a nyomdába küldés előtt. Sokáig tartott, mire közös nevezőre jöttünk a stílust illetően, de megérte a fáradozás.

A különbség az Oázis magazin és a többi kiskereskedelmi lánc ingyenes kiadványai között, hogy a mi kiadványunk nem termékkatalógus, se nem akciós újság, inkább a nagyobb kiadók szabadidős és kertészeti kiadványaihoz hasonlít. Ugyan szerepelnek benne akciós árak és termékajánlók, de a fő csapásirány az, hogy az olvasó kedvet kapjon a kertészkedéshez és otthonának szépítéséhez a színes cikkek hatására. A tartalom sok lakberendezési, trend és szabadidős témákkal bővült, mivel a növényekről rendre csak ugyanazt lehet írni, és az egy idő után a rendszeres olvasóknak unalmas lenne. Próbálunk sok újdonságot felvonultatni a témákban, és az egyre szebb képanyagért, az akció, termék és hangulatfotókért is rengeteget dolgozunk.

 

Nem termékkatalógust csinálunk: csak pár ajánló van a cikkek között

 

A karácsonyi lapszámnál is feltűnt már, de a tavaszinál erősen érezhető volt, hogy a vásárlók szabályosan várják a magazin megjelenését. Február végén már napi 30-40 türelmetlenkedő telefonhívás érkezett a tavaszi számot sürgetve. Ez nem hangzik soknak, viszont jelzi, hogy az olvasók ragaszkodnak a magazinhoz. A visszajelzésekből az látszik, hogy elértük azt a minőségi szintet, amikor a rendszeres olvasóink fejben tartják a megjelenési időpontokat, és kialakult az a bizalmi szint, hogy szívesen próbálják ki a magazinban megjelenő új termékeket, és adott esetben saját környezetüket is a cikkek tanácsai alapján alakítják ki és formálják át.

 

Aki még nem ismeri az Oázis magazint, érdemes belelapozni, mert minden szám sok érdekességgel szolgál. A nyári szám megjelenése Budapesten május 15-e (ha a magasságos vagy bárki más megsegít), a vidéki áruházakban azt követő hét.

 

A weboldalon az összes archív szám olvasható.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://visszukapalmat.blog.hu/api/trackback/id/tr301961771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása